29 maja 2020

Toyota Bank – opinie i kontakt

Toyota Bank – opinie i kontakt
Toyota Bank Polska S.A. rozpoczął działalność na rynku polskim w roku 2000, a jego właścicielem jest niemiecka spółka Toyota Kreditbank GmbH. Bank obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i firmy. Choć jego działalność skupia się przede wszystkim na wspieraniu finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus, w ofercie znajdziemy także konta i lokaty bankowe.

To właśnie te ostatnie będą przedmiotem naszej dzisiejszej analizy. Spróbujemy wskazać ich zalety i wady, posiłkując się przy tym nie tylko witryną internetową podmiotu, ale też tym, co mówią dostępne w sieci o Toyota Bank opinie. Podpowiemy też, w jaki sposób skontaktować się z doradcą. Sprawdzimy również, jak wygląda na witrynie Toyota Bank logowanie. Zaczynajmy!

Konta i lokaty w Toyota Bank – warunki i informacje

Dla klientów indywidualnych Toyota Bank ma przygotowaną propozycję konta osobistego, w którym nie zapłacimy ani grosza za jego otwarcie i przelewy internetowe. Również wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce są za 0 zł, ale uwaga: dotyczy to tylko trzech pierwszych wypłat w miesiącu. Kolejna propozycja Toyota Bank to “Konto wspólne”, umożliwiające zarządzanie budżetem domowym z jednego konta, oferowane w pakiecie z oprocentowaniem do 2% na bezpłatnym Koncie Oszczędnościowym. Osoby zmotoryzowane powinno też zainteresować “Moto Konto”, bowiem mogą one liczyć na nawet 10% zwrotu za paliwo oraz na atrakcyjne rabaty na samochody. Toyota Bank oferuje ponadto dwa rodzaje kont oszczędnościowych: “Konto Oszczędnościowe” (oprocentowanie do 2%, otwierane bezpłatnie z Kontem Osobistym, Wspólnym lub Moto Kontem) oraz “Indeksowane Konto Oszczędnościowe” z gwarantowanym oprocentowaniem, które zajęło pierwsze miejsce w Rankingu Kont Oszczędnościowych Bankier.pl. Toyota Bank ma również propozycje kont młodzieżowych: “Konto Click” (0 zł za prowadzenie i darmowe przelewy internetowe) oraz “Konto Super Click” z kontem oszczędnościowym z oprocentowaniem 3%. 

Oferowane przez Toyota Bank lokaty dla klientów indywidualnych to “Lokata Sprint 180 dni” i “Lokata Sprint 160 dni”. W przypadku obu mamy szybki wniosek przez Internet, zarządzanie lokatą w 100% online i możliwość oszczędzania już od 3 000 zł. Na uwagę zasługuje także “Lokata Plus” – od 5 000 zł, z najlepszym oprocentowaniem na 12, 24 i 36 miesięcy, również w całości obsługiwana online. Kolejna to “Lokata Standard”, której oprocentowanie wynosi 1,80%, okresy oszczędzania są elastyczne (od 1 do 36 miesięcy), a kwoty zaczynają się już od 2 000 zł. Ostatnią propozycją lokaty jest “Moto Lokata” z zarobkiem 2% w skali roku, specjalną ofertą finansowania na zakup samochodu oraz możliwością zainwestowania wysokich kwot – nawet 50 000 zł. 

“Rachunek Firmowy dla przedsiębiorcy” w Toyota Bank to nowoczesne konto z atrakcyjnym limitem, niskimi opłatami za prowadzenie i aż 1000 bezpłatnych przelewów internetowych w ciągu miesiąca. Osobną ofertę stanowi “Rachunek Firmowy dla korporacji” z autoryzacją w systemie przez aplikację mobilną, wygodnym i intuicyjnym systemem bankowości elektronicznej oraz z atrakcyjnym oprocentowaniem. Toyota Bank lokaty dla przedsiębiorców ma w ofercie dwie. Pierwsza to “Lokata długoterminowa” ze stałym oprocentowaniem i na korzystnych warunkach, z możliwością obsługi online. Druga to “Lokata krótkoterminowa” – również korzystnie oprocentowana i z automatycznymi depozytami overnight dostępnymi z poziomu rachunku firmowego. 

Toyota Bank – opinie

Aby poznać zdanie samych klientów, przeanalizowaliśmy dostępne w sieci o Toyota Bank opinie – zarówno te pozytywne, jak i te negatywne. Niestety nie były one tak liczne, jak ma to często miejsce w przypadku innych podmiotów z branży, dlatego traktujemy je jedynie jako pewną wskazówkę. 

Kilku klientów doceniło fakt, iż posiadając w Toyota Bank konto liczyć mogą na zwrot kwot wydanych na paliwo. Pozytywnie wypowiadano się również w kwestii atrakcyjnego oprocentowania lokat. Pozostałe korzystne dla banku opinie były niestety mało konkretne i wyrażały ogólne zadowolenie klientów z jakości obsługi i oferty podmiotu. 

Negatywnych opini o Toyota Bank było w sieci więcej niż pozytywnych. Klienci narzekali chociażby na brak fizycznych oddziałów banku, a tym samym niemożność wpłaty gotówki na konto drogą tradycyjną. Wiele osób zgłaszało również różnego rodzaju problemy z działaniem bankowości internetowej, określając ją jako bardzo mało intuicyjną. Spora część klientów miała ponadto problem z samym logowaniem do systemu. Kilka osób zgłosiło też trudności z założeniem w Toyota Bank lokaty online. Inną, dość często powtarzaną w opiniach o banku kwestią był niski poziom obsługi klienta i w ogóle zainteresowanie tym ostatnim – piszący narzekali, że mimo zapowiedzi nikt z doradców do nich nie oddzwonił, gdy chcieli na przykład założyć w Toyota Bank lokatę z atrakcyjnym oprocentowaniem. Pojedyncze opinie negatywne dotyczyły również opłat za wydanie karty do konta, jednak tu musimy wziąć bank w obronę – z pewnością informacja o tych opłatach znajdowała się w umowie i to klient powinien był dokładnie zapoznać się z jej warunkami jeszcze przed złożeniem pod dokumentem podpisu. 

Dlaczego warto? (zalety i wady kont i lokat Toyota Bank)

Oferowane przez Toyota Bank lokaty i konta są bardzo zróżnicowane i niemal każdy znajdzie wśród nich propozycję dla siebie. Za zaletę oferty uznajemy w szczególności “Moto Konto”, którego właściciele liczyć mogą na nawet 10% zwrotu za paliwo i na atrakcyjne rabaty na samochody. Doceniamy także fakt, iż część kont założyć można za darmo i nie płacić za przelewy online. Mimo że część klientów wyrażała się negatywnie o systemie bankowości elektronicznej banku, sama strona internetowa podmiotu zasługuje na duży plus – jest intuicyjna i bogata w wiele szczegółowych informacji dotyczącej każdego konta i każdej lokaty Toyota Bank. Za zaletę uznajemy również oprocentowanie lokat, które jest tu naprawdę korzystne, w szczególności przy lokatach długoterminowych. 

Jak już wspomnieliśmy, dostępne w sieci o Toyota Bank opinie nie są zbyt liczne i na ich podstawie trudno cokolwiek wnioskować. Wyjątkiem jest mało intuicyjny i mało przyjazny dla klienta systemem bankowości internetowej – negatywne opinie o związanych z nim problemach pojawiały się w Internecie dość często.

Zalety

  • Zróżnicowana oferta kont i lokat.
  • Wybrane konta wolne od opłat za założenie i z darmowymi przelewami przez Internet.
  • “Moto Konto” (zwrot wydatków do 10% za paliwo, rabaty na samochody).
  • Intuicyjna i bogata w informacje strona internetowa. 
  • Korzystne oprocentowanie lokat. 

Wady

  • Mało intuicyjny system bankowości internetowej (na podstawie opinii dostępnych w sieci). 

Toyota Bank – kontakt i logowanie

Obsługiwana przez Toyota Bank infolinia (801 900 700) dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu jako automatyczny system telefoniczny. Z doradcą porozmawiać możemy natomiast od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w sobotę w godzinach 8.00 – 14.00. W niedzielę z Toyota Bank kontakt nie będzie niestety możliwy. 

Na witrynie Toyota Bank logowanie przeprowadzamy klikając w zakładkę “Strefa Klienta” na górze strony. Następnie wybieramy, czy chcemy zalogować się jako klient indywidualny lub przedsiębiorca, czy też jako klient korporacyjny. Po wpisaniu identyfikatora oraz hasła uzyskujemy dostęp do panelu klienta, z którego możemy samodzielnie wykonać wybrane operacje finansowe. 

Jak oceniasz artykuł?

Średnia ocena 3 / 5. Głosy 1

Oceń artykuł jako pierwszy.


Podobne artykuły

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x