27 maja 2020

Inteligo – opinie i kontakt

Inteligo – opinie i kontakt
Internetowe konto bankowe Inteligo powstało na początku roku 2000 jako system bankowości elektronicznej i prowadzone jest przez PKO BP. Według informacji zamieszczonych na witrynie, misją Inteligo jest dostarczanie klientom wygodnych i bezpiecznych rozwiązań codziennego “bankowania”. Osoby zainteresowane usługą mają w czym wybierać, bo w ofercie znajduje się nie tylko konto indywidualne, ale także “Konto wspólne Inteligo”, “Inteligo Konto Dziecka” oraz “Konto firmowe Inteligo”.

Podczas naszej analizy przyjrzymy się każdej z tych propozycji. Sprawdzimy też, co mówią dostępne w Internecie o Inteligo opinie. Postaramy się również wskazać wady i zalety oferty, a także podpowiemy, w jaki sposób najłatwiej skontaktować się z doradcą oraz jak wygląda na stronie Inteligo logowanie. 

Konto Inteligo – warunki i informacje

Konto Inteligo dla klientów indywidualnych nie musi kosztować nas ani złotówki. Za samo prowadzenie rachunku opłata nie jest pobierana. Bezpłatne są także przelewy wewnętrzne i standardowe oraz zlecenia stałe. Obsługa karty debetowej również nic nie kosztuje, jednak pod warunkiem, że suma transakcji bezgotówkowych wykonanych w okresie rozliczeniowym przekroczy 99,99 zł. Wypłaty z bankomatów PKO BP i Santander Bank Polska są za 0 zł, ale za wypłaty z bankomatów innych podmiotów prowizję już zapłacimy. 

“Konto wspólne Inteligo” to propozycja dla tych, którzy chcieliby stworzyć wspólny portfel z innymi. Prowadzone jest bezpłatnie nawet dla trzech osób. Karta debetowa nie będzie nic kosztować, jeśli spełnione zostaną warunki jak przy koncie indywidualnym. Warunki dotyczące przelewów i wypłat z bankomatów również są jednakowe dla tych obu kont.

“Inteligo Konto Dziecka” to nowoczesny serwis PKO Junior, przygotowany dla dzieci do 13 roku życia. Jego celem jest nauczenie dziecka podstaw zarządzania finansami. To konto Inteligo prowadzone jest za darmo (bezpłatne są także przelewy online), ma atrakcyjne oprocentowanie rachunku, a jego młody użytkownik otrzymuje dodatkowo materiały edukacyjne. Co więcej, mamy pełną kontrolę nad wykonywanymi przez nasze dziecko transakcjami, a to dzięki “Aplikacji Rodzica” na naszym Koncie Inteligo.

Osoby prowadzące działalność gospodarczą, właścicieli spółek i wykonujących wolne zawody powinno zainteresować “Konto firmowe Inteligo”. Bank nie pobiera opłaty za jego prowadzenie. Wydanie i używanie karty nie będzie nas nic kosztować, jednak pod warunkiem, że w danym okresie rozliczeniowym wykonamy transakcje bezgotówkowe o wartości co najmniej 100 zł. Darmowe są również przelewy do ZUS i US oraz na rachunki w PKO BP (wykonywane przez Internet). Nic nie zapłacimy też za wypłaty z bankomatów PKO BP i Santander Bank Polska. 

Wszystkie w/w konta założyć możemy przez Internet, składając wniosek na witrynie Inteligo. W celu potwierdzenia danych zadzwoni do nas doradca, a umowę do podpisania dostarczy do naszego domu/biura kurier.

Inteligo – opinie

Opinie o Inteligo, które znaleźliśmy w Internecie, były zarówno pozytywne, jak i negatywne. Z uwagi na fakt, że nie były to setki, a raczej dziesiątki głosów, należy traktować je jedynie jako pewne wskazówki, a nie coś, z czego można wyciągać daleko idące wnioski. 

Klienci byli szczególnie zadowoleni z faktu, że Inteligo nie pobiera opłat ani za prowadzenie konta, ani za przelewy i wypłaty z wybranych bankomatów (których, jak napisała to jedna z osób, jest na terenie kraju wystarczająco dużo). Warunek, by nic nie płacić za kartę debetową, oceniony został przez klientów jako łatwy do spełniania. Chwalono również intuicyjny interfejs, możliwość otwarcia kilku rachunków oraz uprzejmą i pomocną obsługę. Sporo osób pozytywnie wypowiedziało się też o możliwości założenia konta przez Internet i załatwienie wszystkich formalności bez wychodzenia z domu. 

Konto Inteligo opinie negatywne zebrało przede wszystkim za niskie oprocentowanie oraz rzekome ukryte opłaty. Co do oprocentowania, najlepiej sprawdzić to na własną rękę, korzystając z gotowego rankingu kont osobistych. Jeśli zaś chodzi o ukryte opłaty, naszym zdaniem jest to raczej kwestia niewystarczającego zapoznania się klienta z warunkami umowy. Część osób narzekała ponadto, że obsługiwana przez Inteligo infolinia nie działa tak, jak powinna, jako że bardzo trudno się na nią dodzwonić. Kilka głosów negatywnych dotyczyło również płatnego serwisu SMS, długiego oczekiwania na wydanie karty do konta oraz brak w ofercie Inteligo konta walutowego. 

Dlaczego warto? (zalety i wady konta Inteligo)

Konto Inteligo możemy założyć online i to niezależnie od tego, na który jego rodzaj się zdecydujemy. Wybór mamy stosunkowo duży – cztery różne konta, w tym jedno dla przedsiębiorców. Na plus zasługuje w szczególności konto “Inteligo Konto Dziecka” i wszystko to, co z nim związane, a więc edukacja finansowa (dodatkowe materiały), pełna kontrola rodzica i dobre oprocentowanie. Zaletą wszystkich kont Inteligo jest brak opłat za ich prowadzenie. Doceniamy również fakt, iż warunki, by nie zapłacić ani grosza za obsługę karty debetowej są naprawdę łatwe do spełnienia, jako że niemal każdy będzie w stanie wykonać w danym okresie rozliczeniowym transakcje na 99,99 czy 100 zł. 

Choć bankomatów PKO BP i Santander Bank Polska jest sporo, bo ponad 4700 w całej Polsce, to jednak za konieczność płacenia prowizji za wypłaty z innych bankomatów przyznajemy Inteligo minus. Za wadę uznajemy też brak w ofercie konta walutowego. 

Zalety

  • Możliwość założenia konta Inteligo online.
  • Duży wybór kont.
  • 0 zł za prowadzenie konta.
  • “Inteligo Konto Dziecka”
  • Łatwe do spełnienia warunki, by nie płacić za kartę debetową.

Wady 

  • Wypłaty za 0 zł tylko z bankomatów PKO BP i Santander Bank Polska.
  • Brak konta walutowego. 

Inteligo – kontakt i logowanie

Z doradcą Inteligo kontakt nawiązać możemy dzwoniąc pod numer 800121121 lub +48 815356789. Obsługiwana przez Inteligo infolinia działa przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Na witrynie Inteligo znajdziemy również formularz kontaktowy, za pomocą którego wyślemy do doradcy wiadomość w formie pisemnej (możemy przy tym zaznaczyć, czy życzymy sobie odpowiedzi na piśmie, czy też pracownik ma do nas zadzwonić). 

Na witrynie Inteligo logowanie do panelu klienta przeprowadzimy, wykorzystując przycisk znajdujący się u góry, po prawej stronie. Po zalogowaniu będziemy mogli przeprowadzić samodzielnie wybrane operacje finansowe.

Jak oceniasz artykuł?

Średnia ocena 0 / 5. Głosy 0

Oceń artykuł jako pierwszy.


Podobne artykuły

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x